ختامه مسک

یار و شریک مبلغ در منبر جذاب و تاثیرگذار

ختامه مسک

یار و شریک مبلغ در منبر جذاب و تاثیرگذار

آخرین مطالب

دعای امام صادق (علیه السلام) در امتحان عصر غیبت

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ق.ظ


💠امام صادق (ع) فرمودند: برای امام زمان (ارواحنافداه) قبل از قیام، غیبتی وجود دارد. خداوند دوست دارد تا شیعیان امتحان شوند. اهل باطل از آنها، که دچار تردید می‌شوند، می‌روند.

🔻زراره پرسید: اگر آن زمان را دریافتم، چه عملی انجام دهم؟ حضرت فرمودند: اگر آن زمان را دریافتی، بر این دعا مداومت کن [بعد از هر نماز]:

🔸اللّهمّ عَرِّفنی نَفسَکَ، فَاِنَّکَ إِن لَم تُعَرِّفنی نَفسَکَ لَم أَعرِف نَبیَّک؛

 🔸اللّهمّ عَرِّفنی رَسولَک، فَاِنَّکَ اِن لَم تُعَرِّفنی رَسولَک لَم أَعرِف حُجَّتَک؛

🔸اللّهمّ عَرِّفنی حُجَّتَک، فَاِنَّکَ اِن لَم تُعَرِّفنی حُجَّتَک ضَلَلتُ عَن دینی

🔹خدایا! خودت را به من بشناسان، که اگر تو خود را به من نشناسانى، پیامبرت را نشناخته‌ام.

🔹خدایا! رسول خود را به من بشناسان، که اگر رسولت را به من نشناسانى، حجت تو را نشناخته‌ام.

🔹خدایا! حجت خود را به من بشناسان که اگر حجتت را به من نشناسانى، از دینم گمراه می‌شوم.

۹۵/۰۵/۱۰ موافقین ۱ مخالفین ۰
علی کلاته

نظرات  (۱)

۱۰ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۰۲ علی رضا عظیمی راد
بسیار عالی
متشکر
پاسخ:
انشالله با کمک از اهلبیت علیهم السلام در امتحانات آخر الزمان پیروز و موفق باشیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی