ختامه مسک

یار و شریک مبلغ در منبر جذاب و تاثیرگذار

ختامه مسک

یار و شریک مبلغ در منبر جذاب و تاثیرگذار

آخرین مطالب

شهادت امام باقر علیه السلام

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۵۸ ب.ظ

شهادت امام محمد باقر (ع)
               ...............................

دردلم حال و هوای گریه
چشم من تشنه برای گریه
همدمم گشته نوای گریه
گریه بر کرب و بلای گریه

سالها گریه زمینگیرم کرد
غصه کرب و بلا پیرم کرد

غصه ها خوردم همان اول عمر
باغمان گشت خزان اول عمر
برتنم نقش و نشان اول عمر
قامتم گشت کمان اول عمر

هرچه من گریه کنم باز کم است
شب و روزم همگی محرم است

خولی و شمر لعین دیدم من
تن پامال زکین دیدم من
دختران خاک نشین دیدم من
عمه افتاد زمین دیدم من

چادر عمه مان خاکی شد
داغ او بر دلم حکاکی شد

سپر درد و بلایم عمه
آنکه می گشت فدایم عمه
اشک می ریخت برایم عمه
و کتک خورد بجایم عمه

همه پیکر او گشت کبود
پای تا به سر او گشت کبود

ناگهان ولوله و غوغا شد
بر سر راس حسین دعوا شد
صحبت از نیزه و از سرها شد
سرسالار حرم پیدا شد

بر سر نیزه سرش را بردند
زیر نعلین پرش را بردند

۹۵/۰۶/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی کلاته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی