ختامه مسک

یار و شریک مبلغ در منبر جذاب و تاثیرگذار

ختامه مسک

یار و شریک مبلغ در منبر جذاب و تاثیرگذار

آخرین مطالب

ثواب یاری دادن به همسر

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۲۶ ب.ظ

🌺 «ثواب یاری دادن به همسر»


🍃 حضرت علی(ع)  می‌‌فرماید: رسول خدا بر ما وارد شد در حالی که فاطمه زهرا کنار دیگ غذا نشسته بودند و من عدس پاک می‌‌کردم. 


🍃 حضرت فرمود: یا اباالحسن! عرض کردم لبیک یا رسول الله! فرمود: از من بشنو و من نمی‌‌گویم مگر از طرف پروردگارم. مردی نیست که در خانه به همسرش کمک کند مگر آنکه برای او عبادت یکسال که روزها روزه باشد و شب‌‌ها به عبادت ایستاده باشد نوشته شود و خداوند آنچه را  به صابرین عطا کرده به او عطا کند


🍃 یا علی یک ساعت خدمت در خانه بهتر است از عیادت بیماران و پوشاندن برهنگان و سیر کردن گرسنگان و...


✨یا علی کسی که از خدمت خانواده کراهت نداشته باشد، کارش کفاره گناهان باشد و غضب خدا را فرو کاهد و حسنات و درجاتش را زیاد کند✨


✨ یا علی خدمت نکند خانواده را مگر مردان صدیق یا شهید یا مردی که خداوند خیر و دنیا و آخرت او را خواسته باشد


📚 بحارالانوار، ج103، ص132

۹۵/۱۰/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
علی کلاته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی